Friday, March 28, 2008

膨膨膨脹!

團契請前輩來講職場上的困難,十分感謝有眼光和遠見的 Pastor Dan。

但我又覺得有些不妥。

個個前輩都是高級經理/大老闆。個個都是講講0下便自我膨脹。一方面說錢/地位/階級不等於成功,說名利會害你多過幫你。但他們說出每個成功的例子就是自己有多高級/賺多少錢/權有幾大。

Hmmm。。。

也許成功的定義有很多,我都在問自己,我覺得什麼才是成功?代價很重,值得嗎?

2 comments:

mike said...

多謝你指出,我都覺得有啲怪,但係又講唔出有咩怪,可能真係好似你咁講!

DayCow 地球外星人 said...

Good stuff. Well, there's always a price to pay to get to the higher level of the food chain. I missed out.