Thursday, January 08, 2009

三十大限?

過了三十歲,
不論男與女,
是否都很灰呢?

「你畢業應該22~23歲,然後你唔會咁快講結婚,因為你要搵工。咁你做嘢,頭1~2年都係無乜錢,而且你工作又未叫穩定,我斷估你唔會夠膽24~25歲 就結婚。我當你25歲開始啟動你嘅結婚工程,咁你搵一個拍2~3年,睇吓你同佢可唔可以一齊生活,差唔多就27~28歲。我會祝你嗰個係你如意郎君,咁就 28歲結婚,就算唔係都係等多1~2年唔係嘅話,30歲前都無問題。」

From 這裡


「咁第一個唔得咪死?」

「咁又唔洗死……灰啲啫!十年,好快就過。你過咗兩次,三分之一,到你過咗三次,咁就係一半。六個十年,容乜易。六個十年,你好命嘅仲有一、兩個十年畀你等死。」

這幾天不斷想著這個問題。好像很無望的。以前我當是個笑話,很好笑,是跟那些 3x 歲但未結良緣的朋友的笑話。現在我也覺得這是個笑話,但不好笑,是個天跟他們開的笑話。日子一天一天的過,做朋友的可以叫他們『等待』,但一天又過去,轉眼一年,五年,又十年。

是的,我有朋友四十歲才找到另一半,童話故事結尾。但,十年的等待,怎捱?!

No comments: